Sicondu i dati doganali, in May 2023, l'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina di 3,45 trilioni di yuan, un aumentu di 0,5%.Frà elli, l'espurtazioni di 1,95 trilioni di yuan, in calata di 0,8%;impurtazioni di 1,5 trilioni di yuan, in crescita di 2,3%;surplus cummerciale di 452,33 miliardi di yuan, ristrettu da 9,7%.
In termini di dòricu, in maghju di questu annu, l'impurtazioni è l'esportazioni di a Cina di 510,19 miliardi di dollari americani, calanu 6,2%.Frà elli, l'espurtazioni di $ 283,5 billion, down 7,5%;impurtazioni di $ 217,69 miliardi, calata 4,5%;surplus di cummerciu di $ 65,81 miliardi, ristrettu 16,1%.
I sperti anu dettu chì in maghju, u tassu di crescita di l'esportazioni di a Cina hè diventatu negativu, ci sò trè motivi principali daretu:
Prima, da u momentu di crescita ecunomica d'oltremare, in particulare in i Stati Uniti, l'Europa è l'altri ecunumii sviluppati, a dumanda esterna attuale hè debule in generale.
Siconda, dopu à u piccu di l'epidemie in maghju di l'annu passatu, a basa di u tassu di crescita di l'esportazione di a Cina hè alta, chì hà ancu depressu u livellu di crescita di l'esportazioni annu in maghju di questu annu.
Terzu, u recente calata di l'espurtazioni di a China in a quota di u mercatu di i Stati Uniti più veloce, l'impurtazioni di i Stati Uniti sò più da l'Europa è l'America di u Nordu, chì anu ancu un certu impattu nantu à l'espurtazioni generale di a China.
Cù l'espansione di a strategia di u mercatu d'oltremare di Made in China, l'imprese di u cummerciu esteru chinesi volenu fà bè in l'esportazioni di u cummerciu esteru.Deve cuntinuà à rinfurzà a qualità di i so prudutti per ottene a competitività core in u mercatu internaziunale.
Per i pavimenti WPC, avemu ancu bisognu di fucalizza nantu à l'innuvazione.Avemu bisognu di tene un ochju nantu à i cambiamenti di u mercatu è di cumunicà cù i clienti cusì per sapè à i bisogni di i Clienti è i cambiamenti estetici.Solu in questu modu, l'impresa pò andà più longu è diventà prusperu.
Tempu di post: 21-ghjugnu-2023